Produkty dla eksperci sportowi (1)

Copywriting: lub copy z ostrymi końcówkami

Copywriting: lub copy z ostrymi końcówkami

Zamienię Twoje zamierzenia w armię słów, które wykorzystają wszystkie znaczenia do spełnienia przesłania. A co potrafi copy? Oczywiście blogi, komunikaty prasowe, teksty specjalistyczne oraz posty w mediach społecznościowych. Pytanie brzmi: czego konkretnie potrzebujesz? Copy techniczne: teksty dla przemysłu i produkcji. Copywriting techniczny obejmuje teksty dotyczące produktów przemysłowych i produkcji. Jego zadaniem jest przetłumaczenie na język ludzki i sprzedaż treści, które w swojej pierwotnej formie są wysoce precyzyjne, używają terminologii i nie dbają o zrozumiałość – innymi słowy, są całkowicie niedostępne dla laików. A przez to nie sprzedają. Copy techniczne typowo balansuje między zrozumiałością a zachowaniem eksperckiej pozycji klienta. Dlatego musi umieć zarówno przedstawić fachowe terminy, koncepcje i procedury, jak i w prosty sposób je wyjaśnić.